• Access to resources is restricted!
    Downloading resources is available from the group Member (Местный) and paid groups Prime or Premium.
Slaughterhouse

UE4 Vaultcache Slaughterhouse 4.25

No permission to download
1607461376882.png

1607461387061.png



Скотобойня - внутри темно и мрачно, снаружи довольно симпатичная зимняя страна чудес.
4.23 обновление представлено 18 сентября.

Среда бойни включает в себя туши свиней как статические (2), так и оснащенные (2) с физическими средствами, готовыми принять удар. Также включены: модульные строительные блоки с внутренним и внешним видом, опоры, обернутые в Blueprints в виде трубы и провода-шлицы с множеством возможностей изменения. Обрезки включают деревянные доски и поддоны. Также подойдет стол, скамейка, раковина, радиаторы и водостоки.

Внешний мир построен из замороженных березовых деревьев и из небольшой веточки листвы с шлицевой дорогой, шлицевым забором, сплайновыми сосульками и ландшафтом и ледяным материалом. И последнее, но не менее важное: для завершения работы включены системы частиц дымки и снегопада.

Технические детали / Technical Details:
12 Blueprints, 66 materials & instances, 71 meshes, 4 particles, 2 skeletal meshes, 105 textures (2 placeholders).
Included Blueprints are tools to replicate meshes and to add some adjustments for example:
with carcasses-BP you can choose amount of carcasses, set random rotation seed and choose between static and skeletal meshes to be used (Enable "sub-stepping" in project settings and lower "Max substep DeltaTime" to remove skeletal mesh jittering). With pipes-BP can use spline to drag out the pipes, choose the mesh from 5 meshes, add start and end c-pipe, rotate c-pipes and choose from 3 materials. Bird BP-includes target point search for the bird mesh. Particles include 2 versions of haze (modified material for interior and exterior lighting) water drip, and snowfall. Texture sizes from 1024 to 4096, mainly diffuse, normal map and mask textures.
Collision: Yes, automatically generated
Average tris count: 3000 tris count from lowest (foliage twigs) 50 to highest (birch LOD0) 17700
Meshes have 1-4 Lods
Number of Meshes: 71
Number of Materials and Material Instances: 66
Number of Textures: 105 (2 placeholders)
Supported Development Platforms:built and tested in windows
Supported Platforms: desktop
Notes: Enable "sub-stepping" in project settings and lower "Max substep DeltaTime" to remove skeletal mesh jittering
Author
PierreBourne
Downloads
0
Views
156
First release
Last update
Rating
0.00 star(s) 0 ratings

More resources from PierreBourne

Top